середу, 15 квітня 2015 р.

Nina Vladi

Сьогодні в моєму блозі виробник верхнього одягу. Це, звичайно, не величезна фабрика, але може то і добре, бо моделі вони оновлюють кожного сезону і можна підібрати на будь  який вік, смак та майже на будь який розмір. Я не маю модельної зовнішності і статури, розмір з тих, на котрі шиють або щось лантухоподібне або в стилі "бабця на привозі". Інакше — це дуже дорого.

Вперше з підприємством "Nina Vladi" я познайомилася декілька років тому і залишилася задоволена. Наразі в мене знову постало питання придбання демисезонного одягу. Пройшовши торговими рядами та магазинами вкотре впевнилася, що це або страшно, або дорого. Тому повернулася до магазину будинку моди "Nina Vladi", але там мене розчарували, бо те, що мені сподобалося було розмірами як на чахлика, а послуги "мені оце, але картатим, мого розміру і з перламутровими ґудзиками" більше не було.

Проблема раптово вирішилася наступного, коли чоловік скинув посилання на групу у facebook де одяг від цього торгового дому пропонували на замовлення, там же було й посилання на сайт самого будинку моди де вказано, що магазин існує саме для вивчення попиту та сезонних розпродажів. Вивчивши вміст сайту та групи я зателефонувала на вказаний контактний номер, де дівчина милим голосом сповістила, що будь яку модель можна замовити в будь якому наявному кольорі без додаткової оплати. Замовлення було зроблене в понеділок, було готове до видачі в четвер. Тобто на все вистачило чотири дні. З доставкою кур'єрською службою це було б на день чи два довше.

Я забирала своє замовлення прямо в самому ател'є, але якщо ви в іншому місті України, то замовлення можна отримати "Новою Поштою". Лінійка розмірів європейська, тобто мій вітчизняний 52-й — це 46-й. Якщо Ви вищого, ніж середній, зросту, то можна обумовити більшу довжину рукава і ще багато нюансів.

Навіть якщо Ви вперше бачите виріб торгового дому "Nina Vladi", то помітите акуратність і увагу до деталей. Пальто на тремпелі, на ньому обов'язково полієтиленовий чохол.

Дуже серйозна етикетка з маленькою коробочкою, в котрій, як виявилося, запасний ґудзик. Тобто все дуже достойно.





Ну і ще трошки деталей.



Немає коментарів:

Дописати коментар