четвер, 9 квітня 2015 р.

Соус з жовтих помідорів


Я знаю, що багато хто скептично ставиться до кетчупів та соусів не домашнього виробництва. Але вони існують і є досить достойні. Наразі я надибала новинку від ТМ "Чумак".

Я взагалі обожнюю кисло-солодкі соуси до м'ясних страв та й не лише до страв, а й так, поїсти ложкою. І от цей екземпляр мене зовсім не розчарував.

Кисло-солодкий пряний смак, світлий природній жовтий колір. На смак я не відчула хімії ні в самому соусі, ні в прянощах. Так само й з кольором. Загалом все як завжди у цієї торгової марки — на висоті.

Єдине, що трохи розчаровує — це те, що в ціновому діапазону цей кетчуп трохи дорожчий від звичайних традиційних десь на 20%.  але якщо вас така різниця не бентежить, то соус вартий того щоб спробувати.

Ну і на останок, ось він самий на сайті ТМ "Чумак". А ще при першому заходу на сайт, він вас порадує рекламою цього кетчупу.

Смачного!

P.S. Я не маю телевізора, не дивлюся рекламу, тому дійсно новинки знаходжу лише в магазинах і часто випадково.

1 коментар: