четвер, 3 грудня 2015 р.

Знову про "Біол"

Це вперше за мою досить невелику історію я пишу про виробника вдруге. І на те є досить вагома причина.

ТОВ "Біол" стало першим українським виробником, котрий подякував за мій огляд не простим "дякую"!

Отож, в середу, 23 листопада цього 2015 року, я отримала на пошту листа:
Доброго дня, Вікторія. Турбує ТОВ «БІОЛ». Дякуємо за теплі слова у блозі.
Скажіть куди можна відправити подарунок від компаніі (Новою поштою).
Звичайно я не проти подарунків, як кожна нормальна людина.

Дивуватися я почала ще у відділенні "Нової пошти", коли мені винесли коробку. Я її там, звичайно, розпакувала, щоб заглянути. Але повний екскурс був вже вдома. Отже по порядку, як це було.

Це була отака коробочка (там на фоні батарея, тож можете уявити розміри).


Коли я її відкрила, то побачила ось це:


А ще це:


А в середині пакету було всякого різного. Тато сказав, що ручка класна, тому я можу обійтися без неї, бо вже маю справжню японську якість.


Єдине, що засмучує, що млинці я, як всяку іншу випічку, не дуже вмію. Ну так склалося, що з м'ясом я дружу краще. Але такі усміхайлики не залишають вибору. Буду вчитися. Чекаю від вас смачних рецептів.


В кінці хочу додати, якщо хто до кінця дочитає, що я дуже сподіваюся, що ТОВ "Біол" виконає дану обіцянку і піде шляхом усунення тих недоліків, котрі вони мають.

За все інше я ще раз кажу:"Дякую! Це було надзвичайно приємно!

1 коментар:

  1. Ось також, дуже не поганий магазин сковорідок - https://dus-shop.pp.ua/
    І є не лише Біол, а і інші якісні бренди. Мені сусідка порекомендува, то я сотейник замовляла, недорого, швидко приїхав.

    ВідповістиВидалити