пʼятницю, 10 квітня 2015 р.

Рідке мило Attis

Я просто шукала недороге рідке мило. І натрапила на ось цей продукт. Чи варто говорити, що спочатку я його навіть не помітила? Якщо інші торгові марки, більша частина котрих російського чи європейського виробництва, були дбайливо розставлені за назвами, то ця стояла вся в перемішку, наче нікому не потрібна. Можливо саме тому я його раніше не помічала.

На покупку саме цього мила мене спонукали дві речі:

  • український виробник (так стверджував напис на етикетці);
  • вартість, нижча ніж у схожих товарів.

Прийшовши додому я вирішила дізнатися більше про виробника. На етикетці був вказаний сайт, тому це було дуже просто. Варто зауважити, що отримала я редірект на коротку адресу www.gdu.ua з golddrop.ua.

Отже сайт.
Має дві мови — українську та англійську. Дефолтна звичайно українська. Мета-таги українською, правильно, грамотно. Виробник присутній на картах Google як Завод побутової хімії, Компанія "Голд Дроп", котра знаходиться за адресою: вулиця Галицька, 104, Рогатин, Івано-Франківська область, Україна, 77001.

Крім того виробник має сторінку на facebook, веде комунікацію українською. А також має сторінку в google+, де, за бажанням, можна залишати свої відгуки та побажання.

З цим виробником я розтанула повністю, оскільки і сам засіб сподобався моїм рукам. Правда, я не можу запевняти, що він видаляє неприємні запахи, бо послуговуюся рукавичками на кухні, але мило шкіру не сушить і після нього на руках залишається легкий приємний аромат. Ну що ще потрібно українській господині? Тому моя оцінка відмінно за всіма пунктами:

  • якість товару
  • ставлення до українського споживача
  • комунікації
  • вартість
Думаю, що спробувавши це мило ви не розчаруєтесь.


Немає коментарів:

Дописати коментар