вівторок, 6 вересня 2016 р.

BRAIN магазин розумних покупок

Давненько я не оновлювала свій блог. Але наразі маю дуже вагомий привід. Це буде пост подяки, котрий в аналогічній ситуації десь в Польщі для поляка чи у Франції для француза може здатися ну дуже й дуже дивним. Але це Україна і тут все зовсім по іншому.
Я писала, що цей блог — про продукція українських виробників, котру я купую в звичайних магазинах моєї рідної країни. Але сьогодні мова піде не про придбану продукцію і не про послугу. Мова піде про користування інтернет-магазином. Його я, звичайно, не купувала. Але ж сам магазин та сервіс, що його надають саме український.

Мова піде про

Як будь яка нормальна людина я прагну отримувати задоволення від покупок. І тут не останню роль грає сам процес покупки.

З цим магазином у мене давня історія стосунків, ще з тих часів, коли він не був відомим на всю країну інтернет-магазином і асортимент був обмежений лише комп'ютерною технікою та комплектуючими. І реально швидкість і якість обслуговування майже завжди була а висоті. Проколи бували, але як без них і вони швидко виправлялися.

Окрім ціни, наявності товари, швидкості доставки і сервісного обслуговування не останню роль для мене відіграє те, чи є магазин, в котрому я щось купую справді українським і для українців. Тобто мова є тим чинником, котра переважить навіть при не зовсім рівних інших вихідних даних. Наприклад, одне з замовлень магазином "Розетка" могло бути доставлене на 2 дні раніше. Але, на відміну, Brain має повноцінну українську версію сайту. Тому я без проблем почекаю 2 дні.

Другим пунктом переваги стала розсилка українською мовою. Найприємнішим було, звичайно, звернення керівника з нагоди 20-річчя магазину. За що вдячна новому керівнику Тарасу Мазуру. Ви просто молодець, так тримати!

Третій пункт переваги — facebook сторінка українською з лінками на україномовні огляди. Якби ще вони почали знімати відеоогляди і українською, то це було б взагалі круто.

Але це ще не все. Тим моментом, що спонукав написати про цей магазин, стало спілкування з менеджером щодо доставки. Мені зателефонували і почали розмову українською. Правильною, без пресилування себе. Я настільки була вражена, що навіть не запам'ятала ім'я менеджера. Вибач мені, хлопче, за це але ти реально крутий! Дякую!

І ще хочу подякувати дівчині на ім'я Мирослава, що незмінно в місті Черкаси вирішує всі питання, знає що треба робити у будь якій ситуації. І розмовляє українською з клієнтами!

Сподіваюся, що надалі буде ще краще. Не розчаровуйте клієнтів, будь ласка!

1 коментар:

  1. https://q-techno.com.ua
    Ось ще один інтернет магазин зроблений гарно українською мовою)

    ВідповістиВидалити